پیامک های سکوت عشق
سایت آموزشی و سرگرمی
اس ام اس .. تصاویر..آموزشی..مطلابی

پیامک های  سکوت عشق

 

پیامک های  سکوت عشق
 
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23)
 
این روزها حرفی برا گفتن جز سکوت ندارم
اما اشک های زیادی برای ریختن دارم
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23)
 
هیچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش
چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد
تو می مانی و یک   من   بی ارزش !
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23)
 
دلم کار دست است
خودم بافتمش
تارش از سکوت
پودش از تنهایی
همین است که خریدار
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23)
 
این روزها
دلم اصرار دارد فریاد بزند
اما من جلوی دهانش را می گیرم
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23)
 
این روزها من روزه سکوت گرفته ام …
آرام گرفته ام تا آرامش آنان که زیر پا له ام کردند خط خطی نشود
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23)
 
هرکس روشنایی دهد عاقبتش دار است
سقف خانه را ببین اعدام دسته جمعی چراغ ها
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23)
 
سکوت..
سکوت فقط صحبت نکردن نیست…
سکوت فقط آروم بودن نیست…
سکوت فقط نگاه کردن و دم نزدن نیست…
می توانیم سکوت را صحبت عقل بدانیم
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23)
 
لعنتی کاشکی می دونستی
سکوتم دردها داره واسه گفتن
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23)
 
گاهى سکوت مى آموزد
بودن همیشه در فریاد نیســت
اسطـــوره شدن یعنى در عین رفتــن بمــانى
یعنى باشى یـــا نباشى دوستت داشته باشند و دلــتنگت شوند
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23)
 
بعضـى ها گــریه نمى کنند
اما از چشم هایشان معلوم است که اشــکى به بزرگى یک سکــوت
گوشه چشمشان به کمــین نشسته
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23)

ساکت نیستم
لب هایم هم نسوخته است
تنها تمام ِ من تــاول زده از آشی که نخورده ام … اس ام اس سکوت عشق
 
جداکننده-متحرک_www.shabhayetanhayi.ir (23) 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 19 / 1 / 1393برچسب:, :: 1:57 :: توسط : بهروز

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عمومی و آدرس kaktooooos.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 1904
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1